Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Όταν εργολάβοι κυβερνούν τη χώρα …

Εδώ και 5 χρόνια κατασκευάζεται ένα «μεγάλο έργο» όπως διαφημιζόταν, στην Πελοπόννησο. Ο νέος δρόμος που θα εξυπηρετούσε τις διαδρομές:
Σπάρτη – Τρίπολη, Σπάρτη – Αθήνα και Σπάρτη – Καλαμάτα. Το αποτέλεσμα είναι:
Από Σπάρτη προς Αθήνα ή Τρίπολη η διαδρομή να αυξηθεί κατά 22 χιλιόμετρα και με αυξημένο κόστος διοδίων με επιστροφή κατά 9 ευρώ.
Από Σπάρτη προς Καλαμάτα η διαδρομή να αυξηθεί κατά 40 χιλιόμετρα και με αυξημένο κόστος διοδίων με επιστροφή κατά 5,7 ευρώ.
*Η διαδρομή Σπάρτη – Τρίπολη από 58 Κm έγινε 80 Κm (αύξηση κατά 37%)
Ήδη το ΚΤΕΛ Λακωνίας αποφάσισε να μην χρησιμοποιεί τον νέο δρόμο λόγω υπερβολικού κόστους σε χρήμα και σε χρόνο.
Ποιοι τελικά ήταν αυτοί που προώθησαν αυτό το έργο, με επιβάρυνση του πενόμενου Ελληνικού λαού και χωρίς κανένα όφελος για αυτόν.
Ποιοι κέρδισαν; Με τι ανταποδοτικά οφέλη υπηρεσιακοί παράγοντες και πολιτικοί το προώθησαν;
Οι εργολάβοι είναι σίγουρα οι κερδισμένοι, άλλωστε επαρκώς το διαφήμισαν με τεράστια ψέματα για τους μη (εν τη πράξει) γνωρίζοντες.
Ένα από τα όργανα των εργολάβων (ημερήσιος τύπος) έγραφε:
Καθημερινή 19.4.2016 : «…Στις 2 ώρες μειώνεται η απόσταση Αθήνας – Σπάρτης, με την παράδοση χθες σε κυκλοφορία του τμήματος Λεύκτρου – Σπάρτης …»
Όλοι γνωρίζουν ότι αυξήθηκε κατά 22 χιλιόμετρα και τουλάχιστον κατά 10 – 15 λεπτά της ώρας.
Πότε θα γίνει ένα δικαστήριο για ψεύτες στη χώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου