Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Η ώρα του ξεσηκωμού πλησιάζει _ δεν πάει άλλο


ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΙΕΡΕΑ
Κάποια στιγμή το πρωί χτυπάει το τηλέφωνο μου και μία πολύ ευγενική και τρεμάμενη φωνή με ρωτάει αν είμαι εγώ και αν έχει τηλεφωνήσει σωστά.
Σας παραθέτω τον διάλογο αυτούσιο.
"Η κυρία Σιδέρη;
Η ίδια, παρακαλώ...
Κυρία Σιδέρη λέγομαι πατέρας -------------- και λειτουργώ στον Ιερό Ναό ---------------------
Χαίρομαι πολύ πάτερ, την ευλογία σας
Να σου τη δώσω παιδί μου αλλά σε παρακαλώ άκουσε με γιατί υπάρχει ένα θέμα που πρέπει να το διευθετήσω.
Ότι θέλετε πάτερ
Παιδί μου, το πρωί έλαβα ένα τηλεφώνημα και μου ζήτησαν να κοινωνήσω έναν άνθρωπο, γέροντα, ο οποίος πέθαινε. Με πήρε τηλέφωνο ο γιος του κλαίγοντας και μου είπε ότι ο πατέρας του ζήτησε να κοινωνήσει πριν κλείσει τα μάτια του και ότι δεν δεχόταν κανένας να πάει στο σπίτι τους. Του απάντησα αμέσως ότι θα πάω εγώ. Κανείς άνθρωπος που πεθαίνει δεν πρέπει να είναι μακριά από τη χάρη Του πόσο μάλλον εφόσον το έχει ζητήσει. Και πήγα παιδί μου και στο δρόμο με σταμάτησαν οι --------------------------- και με τράβηξαν από το ράσο και παραλίγο να μου φύγει το Άγιο δισκοπότηρο από τα χέρια και να χυθεί η Αγία Κοινωνία. Με ειρωνεύτηκαν και με λοιδόρησαν και δεν με άφηναν να μπω στην πολυκατοικία και εγώ παιδί μου, Μ. Δευτέρα σήμερα αμάρτησα πολύ. Φίλησα το πετραχήλι και το Άγιο Δισκοπότηρο και τα άφησα κάτω στο κεφαλόσκαλο μέσα στη σκόνη και μετά χτύπησα αυτόν που με εμπόδιζε, πήρα το Άγιο Δισκοπότηρο και το πετραχήλι και μπήκα μέσα στην πολυκατοικία και κοινώνησα τον γέροντα που έφυγε μόλις έλαβε την Αγία Κοινωνία λέγοντας μου ότι με περίμενε για να πεθάνει. Του έκλεισα τα μάτια παιδί μου και από εκείνη την ώρα κλαίω γιατί χτύπησα άνθρωπο. Δεν με νοιάζει ας με πάνε στον εισαγγελέα αλλά ο γιος του ανθρώπου μου είπε ότι σε ξέρει και ότι πρέπει να σε πάρω τηλέφωνο γιατί μου είπε ότι χρειάζομαι δικηγόρο αλλά εγώ παιδί μου δεν έχω χρήματα, ας με κλείσουν στην φυλακή."
Όπως αντιλαμβάνεστε και του είπα ευθαρσώς ότι έκανε πολύ καλά και η Εθνική Αλληλεγγύη και παρέλαβε τον Πάτερ και του διέθεσε δικηγόρο και όποιος τολμήσει να κάνει ότι τον αγγίζει θα περάσει πάνω από το πτώμα μου.
Γιατί σε αυτή τη χώρα έχουν ξεπεραστεί τα όρια και πλέον οι λυσσαλέες διώξεις των Χριστιανών και του κλήρου, πρέπει και θα πάρουν ένα τέλος.
Υ.Γ1 Όποιος γνωρίζει τον πατέρα από το Κουκάκι που διώκεται να του δώσει το τηλέφωνο 6909733272 και θα του διαθέσουμε μία πλειάδα δικηγόρων.
Υ.Γ2 Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι στον 21ο αιώνα ο Χριστός θα ξανασταυρωνόταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου