Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Μαρτυρία παράνοιας στην εποχή της μεγάλης ΑΠΑΤΗΣ

 Κουράστηκα με όλο αυτό... Το βόλεμα του τεμπέλη η όλη φάση.
Μένω Θεσσαλονίκη... Την Δευτέρα ανέβασε πυρετό ο μικρός μου 3ετων χωρίς κανένα άλλο σύμπτωμα! Την Τρίτη το απόγευμα τον πήγα στο κέντρο υγείας της περιοχής μου. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

 Έρχεται που λέτε μια ντυμένη αστροναύτης με ρωτάει τι έχει το παιδί κρατώντας 2 μέτρα απόσταση. Της εξηγώ ότι έχει ΜΌΝΟ πυρετό κ ότι ήθελα να τον εξετάσει αυτάκια λαιμό γιατί άλλαξε και η φωνούλα του..

Μου λέει το εξής η επιστήμονας: Δεν μπορώ! Από την στιγμή που έχει πυρετό θεωρείται ύποπτο κρούσμα κοροναϊού και θα μπείτε 14 μέρες καραντίνα! Θα κρατάτε αποστάσεις και καλό θα ήταν να βγαίνει κάποιος άλλος για ψώνια και όχι εσείς!!!! Της λέω...

Μα δεν τον εξετάσατε για να αποκλείσουμε λαιμό, αυτιά κλπ.....
Αυτές είναι οι οδηγίες κυρία μου λέει και με έδιωξε! Αν δεν ψηνόταν εκείνη την ώρα το μωρό θα την έθαβα μέσα στο παρτέρι.
Τελικά ήρθε παιδίατρος κ είχε αμυγδαλίτιδα ο μικρός!!!!!!
Ντε και καλά να έχουμε όλοι τον ιό!!!! Παλιό σαβούρες.
Αυτοί προσπαθούν να μας στείλουν να πεθάνουμε σε ψυχιατρείο.‼ Εγώ έξω από το Κ. Υγείας μια μαία μέσα... Παρακαλώ μου λέει μη μπαίνετε... Τι έχετε??? Πυρετό της λέω ο μικρός. Περιμένετε μου λέει να έρθει παιδίατρος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου