Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

Που τα βρήκε τα λεφτά; (ένα δόλιο ερώτημα)

   Για να είμαστε δίκαιοι, παρά τις αντιρρήσεις ή διαφωνίες μου, σχετικές με το πρόγραμμα και τον τρόπο διαχείρισης του «ποιμνίου» από το κόμμα της ΝΙΚΗΣ, θεωρώ χρέος μου να αντιδράσω σε αυτό το απίστευτα δόλιο ερώτημα «που βρήκαν τα λεφτά;».

  Τι υπονοείτε άραγε οι ερωτώντες; Το δικαίωμα ανάμιξης στα κοινά το έχουν μόνο οι έχοντες και κατέχοντες;

  Οι υπόλοιποι θα πρέπει μια ζωή να είμαστε, ένα προς αυτούς υπάκουο κοπάδι;   

  Απαντώ λοιπόν εγώ στους ύπουλους και δόλιους (συστημικούς πράκτορες).

  Υπάρχουν ακόμα (όσο και αυτό να μην σας αρέσει) πιστοί και άδολοι πλούσιοι Χριστιανοί, που δίνουν τα πάντα προς τον πλησίον, αλλά βοηθούν και ένα κόμμα - που αυτοί πιστεύουν - ότι θα δράσει προς δόξα της Ορθοδοξίας και της Ελλάδας.

  Άλλωστε υπάρχουν και οι απλοί άνθρωποι υποστηρικτές του εγχειρήματος που καταθέτουν τον όβολό τους.

   Στην ιστορία της εκκλησίας οι Χριστιανοί έδιναν και την ζωή τους ακόμη για την πίστη τους, όχι μόνο τα χρήματά τους.

  Αυτό βεβαίως οι ανθέλληνες και αντίχριστοι είναι δύσκολο να το κατανοήσουν γιατί είναι πιστοί στο δόγμα «όλα πωλούνται και όλα αγοράζονται».

  Προσωπικά εύχομαι να κάνω λάθος για τις εκτιμήσεις μου για το κόμμα ΝΙΚΗ.

   Αλλά είμαι βέβαιος για την είσοδό του στη βουλή και κυρίως για την άδολη οικονομική στήριξή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου