Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

Αναδρομή και νέα σχέδια θανάτου …

  Από την αρχή του 2020 μπήκε σε εφαρμογή το μεγάλο σχέδιο δουλείας της ανθρωπότητας.

  Η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της ανθρωπότητας, με το όνομα «πανδημία κορονοϊού» ξεκίνησε με πρώτο στόχο την ανίχνευση της δύναμης των μέσων στην ψυχολογία του ανθρώπου.

  Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού το έπεισαν για την «ύπαρξη» μιας (στην πραγματικότητα) ανύπαρκτης πανδημίας. Τους έβαλαν στην σειρά και τους μπόλιασαν σαν τα πρόβατα με ψέματα που κάθε φορά ανασκεύαζαν.

  Τα φονικά τους όπλα ήταν: Τα τεστ, οι μάσκες, τα εμβόλια και ο μαζικός εγκλεισμός.

  Εφόσον διαπίστωσαν την δύναμή τους προχωρούν στα επόμενα βήματα με στόχο την ανθρώπινη ύπαρξη και ζωή.

  Σήμερα προχωρούν στο σχέδιο διάλυσης της ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗΣ οικογένειας (μέσω του δικαιώματος της τεκνοθεσίας από ομοφυλόφιλα ζευγάρια).

  Ξεκινούν ταυτόχρονα αγώνα για την νομιμοποίηση, αλλά κυρίως την προπαγάνδα της ευθανασίας (λέγε υποβοηθούμενης αυτοκτονίας). Η ευθανασία πρώην Ολλανδού πρωθυπουργού, προκαλεί «παγκόσμια συγκίνηση» κατά τους βρυκόλακες των Μέσων Μαζικής Προπαγάνδας.

  Το πλήρως χειραγωγημένο πλήθος, αρχίζει να βλέπει «λύση» στα άλυτα προβλήματα υγείας, όπως του λένε.

  Αυτοί που οδήγησαν στον θάνατο χιλιάδες ανθρώπους, μέσω των εμβολίων, τώρα σχεδιάζουν τον επόμενο δρόμο για τον θάνατο, μέσω της ευθανασίας.

  Στην Κύπρο ήδη άρχισαν να μιλάνε για το «δικαίωμα» της ευθανασίας.

  Βρισκόμαστε στην εποχή του νέου μεσαίωνα, που η κάθε επιθυμία νομοθετείται ως δικαίωμα!

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024

Επιστολή προς τον Έλληνα δάσκαλο

   Προ περίπου 30 ετών (1993) υπηρετών ως δάσκαλος Φυσικής σε σχολείο (λύκειο) επαρχιακής πρωτεύουσας τόλμησα το εξής:

  Πρότεινα οι μαθητές όταν τελειώνουν το μάθημά τους να καθαρίζουν την αίθουσα διδασκαλίας (περιοδικά διαφορετικοί ανά ημέρα). Οι καθαρίστριες να ασχολούνται μόνο με την καθαριότητα των διαδρόμων.

  Το ότι δεν με έδειραν οι «συνάδελφοί μου», ήταν ευτυχές. Πως τόλμησα να ξεστομίσω τέτοιες αιρετικές αηδίες. Τα παιδιά έρχονται εδώ για να τα μάθουμε γράμματα, όχι για σκουπιδιάρηδες.

  Τα επιχειρήματά μου ότι στόχος του σχολείου είναι να δημιουργεί και υπεύθυνους πολίτες που θα σέβονται τον χώρο τους και ότι αν μόνοι τους τον καθάριζαν, δεν θα τον βρώμιζαν πλέον, ήταν κινέζικα για αυτούς.

  Πρότεινα να γράφουν εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία, ώστε να σταματήσουμε να παράγουμε παπαγάλους, αλλά σκεπτόμενους ανθρώπους. Με κοίταζαν σαν ούφο.

  Σε ένα συνέδριο της ΟΛΜΕ (την εποχή που ήταν της μόδας η υποτιθέμενη περιβαλλοντική εκπαίδευση), τόλμησα να πω ότι είναι απολύτως αντιφατικό να μιλάμε για το περιβάλλον στα σχολεία και ταυτόχρονα να πληρώνονται καθαρίστριες για να μαζεύουν τις βρωμιές στα προαύλια των σχολείων.

  Σαν ούφο με αντιμετώπισαν αυτοί οι τεράστιοι «αγωνιστές» της δημόσιας παιδείας.

  Σήμερα διαβάζω αυτά που γίνονται στην Ιαπωνία. Στην μόνη χώρα που στον προϋπολογισμό της είχε οικονομικό περίσσευμα, στην μόνη χώρα που αυτά που πριν ανέφερα ανήκουν στο χώρο του αυτονόητου.

  Στην Ιαπωνία λοιπόν όταν λες δάσκαλος, είσαι σύμβολο και άξιος σεβασμού από όλους.

  Στην Ελλάδα ο υποτιθέμενος δάσκαλος ανήκει στον χώρο που του πρέπει. Και δεν φταίνε πάντα οι «άλλοι» που τον θέλουν έτσι. Την ευθύνη την έχει κυρίως ο ίδιος για την κατάντια και του ιδίου και της παιδείας και της Ελλαδάρας μας στο σύνολό της.

  Ο σημερινός «δάσκαλος» βρίσκεται υπό την χλεύη μαθητών, γονιών και δυστυχώς της κοινωνίας όλης στο σύνολό της.

  Δείτε λοιπόν έναν Έλληνα δάσκαλο στην Ιαπωνία και θα καταλάβετε!

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

Καταστρέφουν τα δάση τα αιολικά πάρκα ;;;

 Είναι η μεγάλη κραυγή των «οι – κολο – γων»! χωρίς ερωτηματικά.

Να δούμε όμως τι μας πληροφορούν τα δεδομένα.

Ο διαδικτυακός χάρτης των αιολικών πάρκων σε συνδυασμό με το google erth μας πληροφορούν ότι η μόνη περιοχή που υπάρχουν αιολικά πάρκα σε κορυφές βουνών που είναι ταυτόχρονα δάση είναι ο Έβρος.

* Όλα τα υπόλοιπα βρίσκονται σε βουνοκορυφές χωρίς ίχνος βλάστησης.

  Η κοπή δέντρων σε δάση όμως προκαλείται κυρίως από τις αντιπυρικές ζώνες.

Η ιστοσελίδα του δασαρχείου μας πληροφορεί με τα παρακάτω.

Οι αντιπυρικές ζώνες εντός της περιμέτρου της καμένης έκτασης στον Έβρο είναι 350Km με 10 περίπου μέτρα πλάτος. Η έκταση των αντιπυρικών ζωνών είναι 3.500 στρέμματα.

Από την ιστοσελίδα του χάρτη των ανεμογεννητριών προκύπτει ότι στον Έβρο υπάρχουν περίπου 250 ανεμογεννήτριες. Το εμβαδόν για την κάθε μία είναι περίπου 700 τετρ. μέτρα.

Άρα το εμβαδόν της έκτασης που καταλαμβάνουν όλες οι ανεμογεννήτριες είναι περίπου 175 στρέμματα.

 Συμπέρασμα: Τα κομμένα δέντρα λόγω των ανεμογεννητριών είναι έκτασης 175 στρεμμάτων και τα κομμένα δέντρα των αντιπυρικών ζωνών είναι έκτασης 3.500 στρεμμάτων.

  Σε ποσοστά τα 175 στρέμματα είναι το 5%.

Οι κοπτόμενοι από αγωνία για το δάσος οφείλουν να απαντήσουν στα ερωτήματα.

1. Να περιοριστούν οι αντιπυρικές ζώνες για να μην χάνεται δάσος;

2. Να χαθούν τα πρόσθετα συστήματα πυρασφάλειας που συνοδεύουν τις εγκαταστάσεις των ανεμογεννητριών; Και βεβαίως οι δρόμοι πρόσβασης σε αυτές που αποτελούν πρόσθετες αντιπυρικές ζώνες;

Περισσότερα

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Όταν και το παιχνίδι έγινε μάθημα...

   Περνώντας έξω από ένα γήπεδο ποδοσφαίρου συχνά βλέπεις πολλά αυτοκίνητα και ασυνήθιστα πολλές γυναίκες. Αν από περιέργεια σταματήσεις να δεις τι γίνεται θα αντικρίσεις το εξής θέαμα.

  Γεμάτη η κερκίδα με νεαρούς γονείς και στο γήπεδο μέσα δεκάχρονα ή και μικρότερα παιδάκια να προσπαθούν κάποιοι να τα μάθουν να κλωτσάνε την μπάλα.

  Οι γονείς απ’ έξω βλέπουν τον γιό τους ως νέο Μαραντόνα και τα μικρά μάλλον μέσα τους θα βλαστημούν για την τύχη τους.

  Ας σκεφτούμε τον διάλογο μάνας ή πατέρα με τον γιό. «Γιωργάκη τελείωνε τα μαθήματά σου γιατί 7 με 8 έχεις ποδόσφαιρο».

  Και το ποδόσφαιρο έγινε μάθημα !!!!!

  Τι ήταν το ποδόσφαιρο στα νιάτα των σημερινών πενηντάρηδων και άνω; Ήταν η χαρά της ελευθερίας. Ήταν η ώρα που τα παιδιά αυτοδιδάσκονταν στην αλάνα ή σε προαύλια σχολείων, να μοιράζουν ρόλους, να κάνουν φίλους, να τσακώνονται και να τα ξαναβρίσκουν.

  Τα παιδιά μάθαιναν μόνα τους, δεν τα μάθαιναν κάποιοι άλλοι. Μάθαιναν την ζωή, τους χαρακτήρες.

  Ήταν η εποχή που μας κυνήγαγαν οι γονείς να διαβάσουμε «πάλι για μπάλα πήγες; Πότε θα διαβάσεις».

  Βέβαια σήμερα δεν υπάρχει το πότε θα διαβάσεις είναι και αυτό ελεγχόμενο. Πληρώνεις κάποιους να σκέφτονται αντί για τα παιδιά σου.

  Τα παιδιά έχουν μηδέν χρόνο για να αυτενεργήσουν (να διαβάσουν ή να παίξουν μόνα τους, χωρίς πρόγραμμα).

  Η τραγωδία του φροντιστηρίου αρχίζει από την Α΄ δημοτικού. Είναι γεμάτοι οι δρόμοι τα απογεύματα με παιδάκια με μορφή χελώνας, φορτωμένα με μια τσάντα στην πλάτη να μπαινοβγαίνουν σε φροντιστήρια.

  Αν ρωτήσεις γονέα γιατί το παιδί σου το στέλνεις φροντιστήριο στα μαθηματικά, θα σου απαντήσει ότι δεν είναι καλός ο καθηγητής στο σχολείο. Αν τον ρωτήσεις πότε έγραψε το παιδί του στο φροντιστήριο θα μάθεις ότι το έγραψε πριν ανοίξουν τα σχολεία. Το έγραψε όταν ακόμα δεν ήξερε ποιος θα είναι ο καθηγητής του.

  Το έστειλε στο φροντιστήριο πολύ απλά γιατί το έστειλε και ο γείτονας !!!

  Είμαστε η κοινωνία των άβουλων όντων των καθοριζόμενων από την συμπεριφορά του κάθε γείτονα.

  Οι καρποί αυτής της αρρωστημένης κοινωνίας είναι πλέον φανεροί. Είναι τα παιδιά μας.

  Τα παιδιά μας που ποτέ δεν αφήσαμε ελεύθερα να παίξουν και να μεγαλώσουν φυσιολογικά.

  Είναι τα παιδιά μας που ο γείτονας επέβαλε πως θα τα μεγαλώσουμε!