Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

Οι «ειδικοί»

   Μου έστειλαν βίντεο με «διάλογο» ομοφρονούντων επιστημόνων. Ο ένας συνταξιούχος διπλωμάτης και ο έτερος επίσης συνταξιούχος (ομότιμος καθηγητής) πνευμονολόγος.

  Αφού αυτοεπαινέθηκαν αρκετά για την προσωπική τους προκοπή και επιστημονική ανέλιξη, ξεκινώντας από φτωχές αγροτικές οικογένειες, ήλθαν αργότερα στην ουσία.

  Με όπλο την συγκινητική προσωπική ιστορία και το ειδικό βάρος της θέσης που κατέκτησε (κυρίως ο γιατρός), μας κάνει μάθημα λογικής και σωφρονισμού έναντι των ανεύθυνων «αρνητών του ιού – συνομωσιολόγων».

  Ακύρωσε μόνος του την προσωπική του ιστορία αναπαράγοντας φράσεις «φτηνών ηλιθίων και απατεώνων δημοσιογράφων».

  Πεθαίνει κόσμος, από τους 600 νοσηλευόμενους σε ΜΕΘ θα πεθάνουν οι μισοί. Πέθανε ο μητροπολίτης Λαγκαδά από τον ιό (όλοι ξέρουν ότι μόνο από τον ιό δεν πέθανε).

  Μια απορία. Γιατί άραγε οι επιστήμονες άνθρωποι του πνεύματος δεν είχαν στην συζήτησή τους και έναν άλλον (δικό τους επιστήμονα – γιατρό) από αυτούς που ονομάζουν «αρνητές»;

   Τόσα χρόνια αυτά έμαθαν στα πανεπιστήμια που καμάρωναν ότι τελείωσαν να αποκλείουν την αντίθετη άποψη; Μας μίλησε για την ιατρική του google. Τόσοι συνάδελφοί του που έχουν αντίθετη άποψη (Ιωαννίδης – Αμερική), ιατρική στο google σπούδασαν;

 Μια σημαντική πρόταση ελέγχου της αλήθειας.

 Μπορούμε όλοι εύκολα να διαπιστώσουμε των αριθμό των επαφών μας στο κινητό μας. Αν κάποιος έχει στο κινητό του 500 επαφές σημαίνει ότι ο κύκλος γνωριμιών του είναι τουλάχιστον 5 φορές μεγαλύτερος.

  Μπορεί λοιπόν να ελέγξει αν υπάρχουν στον κύκλο του άνθρωποι που να αρρώστησαν από τον ιό.

  Εγώ από κανέναν από τους γνωστούς μου δεν έχω πληροφορία ότι ξέρει κάποιον που αρρώστησε (στο κινητό μου έχω πάνω από 1000 επαφές).

  Το μόνο που ακούς είναι πληροφορίες από την τηλεόραση. Με άλλα λόγια «ρώτα τον μπάρμπα μου τον ψεύτη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου