Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023

Αν …. τότε ναι είμαι ακροδεξιός

Αν :

-  Την υπεράσπιση της φυσιολογικής οικογένειας (άνδρας – γυναίκα).

- Την αντίθεσή μου, στην προπαγάνδα στο δημοτικό σχολείο, της αμφισβήτησης των δύο φύλων, όπως η βιολογία διδάσκει.

-  Την αντίθεσή στις επιδοτούμενες παρελάσεις «υπερηφάνειας» της διαστροφής.

-  Την εναντίωσή μου στις αμβλώσεις και την προσπάθεια ενημέρωσης περί αυτών.

- Την εναντίωσή μου στην φασιστική επιβολή ιατρικών πράξεων.

- Την διαφωνία μου στον επιδοτούμενο εξισλαμισμό της χώρας.

- Την υπεράσπιση της Ορθοδοξίας στην πατρίδα μου.

- Την εναντίωσή μου στην διαστρέβλωση της ιστορίας και της γλώσσας στο Ελληνικό σχολείο.

- Την υπεράσπιση της Ελληνικότητας της Μακεδονίας.

- Την απαίτησή μου για εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της πατρίδας μου.

- Την απαίτηση υπεράσπισης των εθνικών συνόρων.

Εσύ τα ονομάζεις ακροδεξιά ιδεολογία, τότε ναι είμαι ακροδεξιός (για να σε ικανοποιήσω) και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό!

Άϊ σιχτίρ πια ψυχανώμαλοι ραγιάδες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου