Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Αυγούστου 2023

Στη θέση του άλλου θα καταλάβεις !!!

Α. Είμαι υποψήφιος επενδυτής αιολικού πάρκου.

Γνωρίζω ότι:

- Μπορώ να το εγκαταστήσω σε δάσος με νόμιμη άδεια. Μπορώ να αξιοποιήσω υπάρχοντες δρόμους ή να δημιουργήσω νέους πλάτους 10 μέτρων που είναι αρκετό.

- Μπορώ να το εγκαταστήσω σε άγονες βουνοκορφές (σε αυτές υπάρχει το 90% των αιολικών πάρκων, γιατί εκεί υπάρχουν ισχυροί άνεμοι).

- Σε δασικές εκτάσεις που έχουν καταστραφεί (και κηρύσσονται άμεσα αναδασωτέες απαγορεύεται η κατασκευή του πάρκου) μέχρι το 2012.

- Σε δασικές εκτάσεις που έχουν καταστραφεί (και κηρύσσονται άμεσα αναδασωτέες) μετά το 2012, επιτρέπεται η κατασκευή του πάρκου.  

- Δημιουργούνται όμως τεράστια εμπόδια και καθυστερήσεις για την κατασκευή (απαιτούνται αντιδιαβρωτικά έργα και νέες μελέτες).

- Είναι πιο δύσκολη η κατασκευή του πάρκου σε καμένη αναδασωτέα έκταση παρά σε δασική έκταση.

Μια καταστροφή του δάσους είναι προς όφελός μου ή προς βλάβη μου;

Είναι προφανές ότι είναι προς βλάβη μου!

Β. Αντίθετα είμαι από αυτούς που πιστεύουν ή εκτελούν εντολές να λένε ότι δεν πρέπει ποτέ να μπουν ανεμογεννήτριες.

 Γνωρίζω ότι:

 - Η καταστροφή του δάσους δημιουργεί εμπόδια και καθυστερήσεις για την κατασκευή που μπορεί να αποθαρρύνουν επενδυτές.

- Έχω καταφέρει μέσω των ΜΜΕ (εφημερίδα συντακτών, έθνος κλπ, ιστοσελίδες, διαδίκτυο) να πείσω μεγάλο μέρος του όχλου (ότι τις φωτιές τις βάζουν υποψήφιοι επενδυτές αιολικών πάρκων).

- Οι ψευδείς πληροφορίες είναι το όπλο μου και απευθύνομαι σε έναν λαό που είναι ανίκανος να διαχωρίσει το ψέμα από την αλήθεια.

Μια καταστροφή του δάσους είναι προς όφελός μου ή προς βλάβη μου;

Είναι προφανές ότι είναι προς όφελός μου!

Τώρα μπορείς ελεύθερα να καταλάβεις ποιοι είναι οι εμπρηστές!

Περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου